مشاوره برندینگ و مارکتینگ

مارکتینگ مانند بسیاری از دانش های دیگر امروز امری تخصصی شده است. بنابراین اتکای مدیران شرکت ها و صاحبان کسب و کار ها به روش های سنتی و پیروی از تجربه های قبلی کافی نیست و باید با توجه به تغییر شرایط رقابت،‌ از شیوه های جدید مارکتینگ استفاده نمود.
امروزه مدیران شرکت ها نیاز به دانش، مهارت و تخصص مارکتینگ در بکار بستن این شیوه ها را بیش از گذشته احساس می کنند. به همین خاطر استفاده از خدمات یک مشاور مارکتینگ کاملاً بدیهی بنظر می رسد. ولی متأسفانه این روزها هر قدر ضرورت استفاده از مشاوران مارکتینگ بیشتر می شود پندارها و برداشت های نادرست از حرفه مشاوره مارکتینگ نیز افزایش می یابد. برخی مشاور مارکتینگ را در حد یک مدیر مارکتینگ می دانند و فکر می کنند اگر یک مدیر مارکتینگ خوب استخدام کنند در واقع یک مشاور مارکتینگ هم دارند. عده ای هم فکر می کنند مشاوره مارکتینگ به معنی خواندن چند کتاب در این زمینه و شرکت در دوره های مارکتینگ است. در بهترین حالت مشاور مارکتینگ را با اساتید دانش مارکتینگ اشتباه می گیرند و استفاده از توصیه های آنها را به معنی مشاوره می دانند در حالیکه یک مشاور مارکتینگ خیلی برتر و بالاتر از این موارد است .
متخصصان ما در سینماتو پیکچرز با داشتن دانش روز دنیا و با بررسی کامل کسب و کار شما، نقشه راه و پلن حرکتی ترسیم و شرکت و کسب و کار شما را در جهت سودآوری بیشتر و اتلاف هزینه کمتر راهنمایی می کنند. تیم مشاوره شرکت علاوه بر مشاوره مارکتینگ در صورت نیاز، جلسات مشاوره برندینگ نیز با کارفرما برگزار می کنند.